הסרת שיער בלייזר

להסיר שיער לכל גווני העור

להסיר שיער ללא כוויות ותופעות לוואי

הסרת שיער בלייזר SHR

בשני העשורים האחרונים, יותר ויותר מטופלים פוקדים את המרכזים לרפואה אסתטית המטפלים בהסרת שיער בלייזר.

אך לאור המספר הרב של הטיפולים הנדרשים להשגת התוצאה הרצויה ובשל הכאב הכרוך בטיפולים אלה, לצד אי הנוחות, תופעות הלוואי, זמני ההחלמה הממושכים והגבלת החשיפה לשמש הולכת וגוברת הדרישה לטיפולים איכותיים המובילים לתוצאות מצוינות בדרך בטוחה, מהירה ויעילה ללא כאבים וללא תופעות לוואי.

רשת סקין קליניק עוסקת בהסרת שיער בלייזר בטכנולוגיית SHR.

הטכנולוגיה פותחה על מנת לתת פתרונות לחששות שחזרו על עצמן בקרב האוכלוסייה בנושא הסרת השיער.

הפיתרון לכאב

בניגוד לטכנולוגיות אחרות הגורמות לאי-נוחות, כאב, ואף מסכנות את עור המטופל על כל המשתמע מכך, טכנולוגיית ה- SHR מציעה טיפול במינימום תחושת כאב ותופעות לוואי. החום הגבוה המשודר פנימה כמעט ואינו מורגש מאחר וראש הידית הבא במגע עם העור מקורר לטמפרטורה של 7-5 מעלות, כתוצאה מכך ניתן לבצע הסרת שיער בכל אזורי הגוף ללא צורך במשחת אלחוש גם במקומות הידועים ככואבים.

הפיתרון להגבלת חשיפה לשמש

מנגנון הקירור הייחודי השומר על העור בזמן התהליך, מאפשר ביצוע טיפולים בכל ימות השנה גם בימות הקיץ, כאשר העור שזוף וכהה. (למעט עור שנחשף לשמש ביומיים שלפני ואחרי הטיפול).

הפיתרון לכוויות

כאשר הידית של מכשיר ה- SHR להסרת שיער בלייזר מוצמדת אל איזור הטיפול היא מעבירה חום אל שורש השערה והרקמה שסובבת אותה, כל אותו זמן מופעל מנגנון קירור ייחודי הקיים בידית הטיפול האחראי לכך שבזמן הטיפול יועבר קור לפני שטח העור, ובכך מגן עליו מצריבות וכוויות אשר נפוצות בטכנולוגיות הישנות והפחות מתקדמות.

הפיתרון לסוגי העור והשיער

טכנולוגית ה- SHR מאפשרת טיפול בכל גווני העור והשיער מהגוון הבהיר ועד הכהה ביותר, ולמעשה נותנת מענה נרחב ואפקטיבי לטיפול בהסרת שיער. הטכנולוגיה נותנת פיתרון גם כאשר העור כהה מאוד או כאשר קיים שיער פלומתי ועדין (למעט שיער ג'ינגי או שיבה) שעד כה לא ניתן מענה לגביו בטכנולוגיות ישנות ופחות מתקדמות.

תוצאות כבר מהטיפול הראשון

כחברה ישראלית אין אנו אוהבים תהליכים ארוכים המתמשכים זמן רב.
שילוב של טכנולוגיית SHR עם טכניקת IN MOTION (בתנועה) פותרת את הבעיה השכיחה של פסיחה על אזורים בעת הטיפול ומאפשרת כיסוי אזורים מלא שמשמעותו גוף חלק ונטול שיער- וזאת כבר מהטיפול הראשון!
בהתאם לכך זמן הטיפול מתקצר וזאת בזכות הטכנולוגיה ושיטת ה- IN MOTION (בתנועה) הייחודית המביאה לכיסוי רב של אזורי טיפול ובפחות זמן.

טכנולוגיית ™SHR
הטכנולוגיה החדשנית והעדכנית ביותר להסרת שיער המאושרת על ידי רופאים. השימוש בה הוכח כיעיל וכבטוח ביותר, והוא נחשב ברחבי העולם לבחירה הטובה ביותר עבור מרכזי האסתטיקה.

רשת סקין קליניק עוסקת בהסרת שיער בלייזר בטכנולוגיית SHR.